Promenad i London

Idag täffade jag en kille i centrala london som jag har pratat lite med på internett. Eftersom jag inte träffar folk på det sättet var jag lite nervös men han var super snäll! 
Först gick vi in på primark och jag hjälpte honom kolla på snygga kläder men vi hade inte riktigt samma smak. Sedan gick vi på en promanad och kolla här Linus, Rebecka och björn vad jag randomly gick förbi;)
 
 
Sedan hamnade vi på trafalgar square och satt där och bara pratade.
 
 
Sedan fortsatte vi och gå och vi gick förbi London eye och big ben och det var vissa stunder jag kännde att jag inte hade en aning om vart vi var men han hjälpte mig tillbaka till tunnelbanan och åkte till och med hela vägen till dit jag skulle för att jag inte skulle behöva åka själv! Ja här i London finns det faktisk gentlemen. Dom är rätt sällsynta i Sverige.
 
Nu ska jag åka till svenska kyrkan och gå på ungdomsgruppen. På schemat är det fråga olle fast fråga timmy så det kan bli intressant idag!
 
Love Camie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0