Science museum och Svenska kyrkan

Tjng tjong luftballong!
 
Det är något allvarligt fel på mig! Igår gick jag ut utan att ens titta mig i spegeln. Och alla som känner mig vet att det är inte likt mig. Jag gick upp klädde på mig drack en kopp kaffe åt en banan och åkte till the science museum med harry och chris. Blev lite deppremerad när jag kom hem och tittade mig i spegeln och insåg hur jag hade sett ut hela dagen.. 
 
I alla fall även om jag var ful som styk var det verkligen jätte fräckt och jag hade kunnat gå runt där i en vecka men vi hade en 4 åring med oss så vi han inte se så mycket. Vi han ta oss igenom flygplans delen, rymddelen och lite av bildelen. Vi gick även på en 3D bio där man fick "följa med" och flyga ett sånt där red arrow plan. Vi satt i sån där rörlig stol som bara finns på tv. Det är inte lika roligt som det ser ut på tv men ändå kul att ha gjort det. 
 
 
Senare på kvällen tog jag mig till ungdomsgruppen i svenska kyrkan. Jag trodde det var filmkväll med svenskt godis men dom hade tydligen ändrat schemat till bara häng. Jag träffde en jätte gullig tjej som flyttade hit i för bara två dagar sedan och några andra jätte snälla tjejer! Jag fick till och med sällskap på tunnelbanan hem för en av dom bodde väldigt nära mig!
 
Idag tänkte jag ha en ligga i sängen och inte klä på sig dag. Och inte nog med att ni hemma klagar på att jag inte sett star wars så har min familj börjat göra det också. Därför tänkte jag börja försöka ta mig igenom dom idag.
 
Love Camie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0