Tower Bridge, Kyrkan och Evenemang

Igår gick jag och Emelie (från svenska kyrkan) och åt på resturang. Jag kommer inte ihåg vad den heter men dom serverade kyckling på olika sätt. Jag åt kyckling i pita bröd med pommes. Det var jätte gott!
Sedan tog vi en promenad längs themsen och satte oss på en uteservering precis vid floden.
 
 
Jag hade verkligen jätte trevligt!
 

Idag väckte Emma mig och frågade om jag skulle med till kyrkan för dom skulle åka snart så jag kastade mig upp ur sängen och bytte om och fick hoppa frukosten. Min mage kurrade genom hela gudstjänsten men det var kul att få gå på hela gudstjänsten och inte bara i slutet. Jag hängde väll kanske inte riktigt med hela tiden för det var inte super tydligt på vad man skulle göra och inte men det gick bra.
 
När vi kom hem bar jag in William för han hade somnat i bilen och ja som ni vet så låg han och sov på mig. Efter jag hade haft lite tråkigt och bloggat och snapat lite somnade jag med och sov i nästan en och en halv timma. 
 
Sen gjorde jag mig iordning för jag skulle på ett evenemang ordnat för nya människor i London. Det hölls i en bar och man kunde spela pingis och bords spel. Jag spelade några konstiga spel, lite pingis shottade lite tequila och träffade många intressanta människor men bäst av allt var att jag hittade en annan au pair som bor gångasvstånd från mig och är ett marvelfan! Vi ska gå och se Thor tillsammans! Man kan säga att jag är väldigt glad att jag gick dit idag!
 
När jag kom hem igen så satt Emma och skruvade ihop en hylla dom hade köpt på IKEA till mig så nu har jag mer plats att förvara saker på! Även om mitt rum är väldigt litet och inte så mycket plats att ha mina saker på så är det super mysigt och jag tycker jätte mycket om det!
 
 
Nu är jag jätte trött och ska somna till något kasst engelskt tv program.
 
Love Camie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0