Ungdomsgruppen och tumble

Det var jätte roligt på ungdomsgruppen! Det var typ 80 pers där! Jag hade förväntat mig ungefär 10-15 personer kanske så jag blev lite chockad! 
Vi skrev ner frågor vi hade på lappar och la i en låda och sedan svarde Timmy på dom. En del frågor var helt sjuka så man började undra vad det var för fel på människorna medans vissa var helt normala. Och det var vissa frågor där jag kännde att alla som var där redan borde veta. Men vad vet jag man kanske missade sexualkunskapen i skolan.
 
Jag träffade en super trevlig tjej där från helsingborg och vi ska gå ut och käka på lördag och sen se om vi hittar något bra ställe att gå ut på. Det ska bli jätte roligt!!
 
Wanstead by night
 
'
 
Idag åkte vi till det stället som liknar djungelrummet på freeport. Dom kallar det för tumble. Det hände inte så jätte mycket. Barnen lekte och jag, nannyn och dom andra nannys satt och pratade och drack kaffe. Jag råkade lova bort mig till våran nannys mamma (som också är nanny) på måndag och vara med och hjälpa till med en pysselgrupp.Så tills på måndag ska jag komma med någon pysselide som har med halloween att göra. Har ni ideer så säg gärna till mig! 
 
Eftersom det är så fruktansvärt kallt där på tumble så la jag mig i ett kokhett bad när vi kom hem och bara låg där hur länge som helst.Super skönt! 
Jag började jobba kl 17 och då var det dags för pojkarnas bad och det gick jätte bra. 
Sedan lekte vi lite, kollade på tv  och jag läste för dom och sedan var der dags att nana.
 
Jag och nannyn hade en väldigt rolig diskussion om klockan igår. För när dom säger t ex half six då menar dom halv 7. När jag säger half six då menar jag halv 6 men om jag säger half past six då är den halv 7. Så vi har typ missförstått varandra i en vecka! Men nu har vi fått det utrett i alla fall. 
 
Jag tänkte bara säga att om det är något ni undrar eller om ni tycker att jag inte berättar tillräckligt mycket vad jag gör så är det bara att säga till! Fråga på mina vänner! Det är för er skull jag bloggar;) 
 
Love Camie
 
Det här är förvirrande.
 
Men hallå goding!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0