Utelåst? Nej faktiskt inte!

När jag äntligen fått ordning på larmet var det försent att åka och äta med mommy så jag käkade hemma och bestämde mig att gå ut och kolla mig runt lite till. Denna gången blev det en lite längre promenad, jag valde en gata och följde den och när den tog slut valde jag en annan gata. Jag gick och gick och gick tills jag kom till ett ställe där det skulle vara en park så jag tänkte att jag kunde gå in dit men när jag kom till den andra "Private only" skylten bestämmde jag att det var dags att vända. 
 
 
 
När jag ändå var ute och vandrade passade jag på att ladda upp med vitaminer nässpray och verktabletter för jag känner en förkylning med feber är på väg och sånt har jag inte tid med!
 
 
 
På vägen tillbaka till huset höll jag på att vara med i ett film moment! Men det blev inte riktigt så... En skitsnygg kille var ute och gick med sin hund och den började springa mot mig men huden satt fast i ett koppel så den kom inte ända fram. Koppelfanskap! Vi log lite mot varandra och gick åt varsitt håll. Slut på den historien. 
 
När jag kom tillbaka och låste upp så kunde jag så klart inte få upp dörren. Jag höll på att låsa och låsa upp i en evighet så ringde jag Nannyn och hon kunde inte komma och hjälpa mig och innan jag höll på att bli galen satte jag mig på trappan och drack min latte för jag har hittat en starbucks som ligger jätte nära så jag kunde inte riktigt bli arg för jag var redan så lycklig! Sen så ringde jag Mommy och hon förklarade hur jag skulle låsa upp och jag gjorde tydligen fel. Hon berättade att dom har fem lås på dörren som ska låsas upp med samma nyckel i samma hål så man får vrida ett par gånger och ibland ska man trycka upp handtagen och ibland ska man bara vrida ett halv varv och bla bla. Ganska krångligt men det känns tryggt i alla fall!
 
 
 
Nu ska jag hjälpa Nannyn med maten till barnen och deras bad och läggningen sen ikväll har jag en skypedejt med Sara och så ska jag skypa men Mamma och min snutte bror<3 Jag kommer inte blogga mer idag om det inte händer något jätte spännande så ni får ha det så länge!
 
Love Camie
 
Måste bara visa hur sjukt snygg min kusin var på skype igår!
 
 
Okej hon hade bara ett tillfälligt svagt moment för såklart var hon like snygg som alltid!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0