Westfield Shopping

Idag har jag Nannyn och 1 åringen spenderat dagen på Westfield shopping mall. Det ligger typ mitt bland OS arenorna. Det var superstort och om Nannyn hade lämnat mig där hade det förmodligen tagit mig en timma minst att hitta ut! 
Vi var inne i massa roliga affärer och det kliade i fingrarna på mig för jag vill börja köpa julklappar till alla!!! Så mycket roliga presenter har jag hittat!!!
Men så klart köpte jag bara saker till mig själv denna gången och det var ett par skor och världens löjligaste one piece! En giraff kommer jag att gå runt och se ut som nu.
 
 
Jag köpte även toffsar vilket jag inte tänkte på att ta med. Jag hade en toffs med mig och med tanke på hur slarvig jag är så är det helt otroligt att jag faktiskt har kunnat hålla holl på en toffs sen i söndags! 
 
Vi skulle fixa mitt bank kort idag och när jag stod och skulle boka ett möte med mina ifyllda papper så hade jag så klart gjort fel... Jag skulle fylla i massa andra papper och skicka in dom istället. Alltid kul och stå i kö i en halvtimma för ingenting!
 
Nu har jag slutat för dagen och vi får se vad som står på schemat inför ikväll. Utgång med Michaela eller innekväll med film ny one piece och te.
 
Imon ska jag i alla fall träffa två sveska tjejer på fika och lite shopping och jag hoppas att dom är snälla men det verkar dom vara! 
 
Love Camie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0