Bishops Park, Flygande paraplyn, valentine's day och Cuban Fury

Min onsdag denna veckan var helt otrolig! När jag gick ut genom dörren var det fint väder men när jag hade gått en bit började det piss regna! Jag skulle leta efter ett ställe som lagade kläder för att lämna in ett par termobyxor och så klart så hittade jag det inte. När jag vandrat runt tillräckligt länge för att regnet ska gå igenom min jacka till min tröja hittade jag rätt. Väl där inne blir jag erbjuden ett jobb av ägaren som jag snällt och trevligt tackar nej till lämnar in byxorna och går. 
När jag kommit hem byter jag byxor och sen går jag iväg till skolan för att hämta barnen. När jag går över parson green (där det går som mest folk) så blåser det till och tyget på mitt paraply åker av och jag springer runt och jagar det som ett litet mongo med bara stålpinnar i handen. Jag hade gärna sett mig själv springa runt där! På vägen tillbaka från skolan lyckas jag få ett par andra byxor genomblöta!
 
Torsdagen spenderades med Linnea, Elin och Josefine i Bishops park. Vi fikade på ett litet gulligt fik och som dom vikingar vi är satt vi ute i solen trots att det var kallt. Sen tog vi en härlig promenad i solskenet och bara njöt av dagen! 
 
 
Idag är det alla hjärtans dag om ni hade missat det och jag har haft en as bra dag! Sprang lite ärenden på dagen, bakade grymma hjärtfornade kakor och sen lagade jag och min värdmamma en supergod alla hjärtansdag middag. Vid middagen delade vi ut kort jag hade ett var till barnen och ett till the parents. Och jag fick ett fint kort av 5 åringen och ett kort av the parents och en jätte fin hjärtklubba. Så himla söta! Jag blev vekrligen hur glad som helst! 
 
 
Till efterrätt hade min värdmamma köpt jätte goda maränghjärtan med glass och bär! Hur gott som helst! Jag bara satt och njöt! 
 
 
Jag älskar valentines day! Man tänker lite extra på alla man älskar och man blir på bra humör med all kärlek som går i luften men det bästa måste vara när man går in i en affär och ser alla idioter som har glömt bort att det är valentines day och köper blommor, choklad och kort i sista sekunden. Man står bara och njuter av hur puckade dom är!
 
Efter maten träffade jag min för detta året valentine Linnea. Vi gick på bio och såg Cuban Fury. Den var as rolig! Totaly worth it. 
 
 
 
Jag måste säga att jag är fett trött på den här regnstormen som pågår här! Det regnar as mycket och man kan inte använda paraply för som sagt dom blåser bara sönder. Fortsätter det så här kommer jag nog få simma runt i min källare snart... Jaja jag får väll gå och köpa mig ett par stävlar!
 
Nu sitter jag bloggar kvart över ett på natten och dricker te. Funderar på att äta glass bara för att jag kan.
 
Love Camie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0