I am a secret spy and i have eyes in the back of my head.

Det är helt sjukt att varje gång man åker skidor så använder man muskler man glömt av man hade... Mina ben är helt möra.. Men det är smärtan är såå värt det med tanke på alla snygga skidlärare som springer runt överallt. Hehe dreggel.
 
På morgen idag hade jag återigen sällskap av killen från estland. Jag har fortfarande inte sett hans kompis så jag börjar undra om han hittar på. 
Mitt ägg hade blivit övergiver idag också av fåret och hade istället på sig en mössa.
 
 
Idag var det sådär att åka. Det regnade nere vid hotellet så det var dimmigt och snöade där uppe och alla åkte runt och såg ut som snögubbar. Så vi åkte inte så länge för 5 åringen frös och var väldigt trött för det blev sent igår. 
Så efter lunch åkte vi ner till hotellet och kollade på barbie och åt massa äpplen. Super mysigt! 
Sen vid halv 4 var det dags för kalas för två av barnen som vi kännde på hotellet. Alla barnen åt tårta och vi vuxna satt och drack något onödigt dyrt vin. Något annat än tre apor det där ;)
 
 
Jag fick jobbet att vakta gummibjörnarna så barnen gjorde upp en plan att sno dom av mig men dom var inte så bra på det där.. Viska kunde dom inte heller för jag hörde hela deras plan. Dom undrade hur jag kunde veta vad dom skulle göra så jag sa att jag var hemlig spion och hade ögon i nacken. Jag tror jag aldrig ha sett så många stora ögon på samma gång. Så söta så jag dör! Sen efter tårtan och kalaset gick vi till hotelresturangen och åt mat. Det gick rätt segt att äta med tanke på allt gott dom ätit innan men vi är på holliday och då får man göra så!
 
Innan vi gick och la oss och läste pettson och findus: pankakstårtan så körde vi lite mission impossible och försökte hitta min dator. Så stort är inte hotellrummet så det fanns inte många ställen att leta på men vi hittade den inte. Jag var hundra procent säker på att jag tog med den upp förut när vi hade haft den i lobbyn för jag kom ihåg att jag la den datorn i fodralet på vägen upp men då kommer 7 åringen på att vi åkte ju ner igen för mommy var i badrummet. Så min dator hade någon lämnat in i receptionen. Han är geni det där barnet!
 
Nu ligger barnen och snarkar och jag sitter åter igen och kollar på tysk tv. 
 
Love Camie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tycks ha en underbar vecka, så passa på och njut. Mormor

2014-02-19 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0