Are you creaped out?

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte orkat/hunnit.
 
Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort men jag kan försöka få ihop förra helgen, veckan som varit och denna helgen så gott jag kan.
 
På fredagen förra helgen hade jag, Frida och Linnea förfest i min lilla "lägenhet". Vi lärde känna varandra på det bästa sättet man kan: Jag har aldrig. Sen skulle vi ta oss in till centrala london och när vi kommer till tuben så har lilla jag glömt mitt legg så vi bestämmer oss för att åka till något fint ställe jag inte kommer ihåg vad det heter men vi hamnade på donken. Frida träffade sitt livskärlek där. När vi skulle åka hem så skulle vi ta bussen så vi gick typ längs heeeela oxfordstreet och för mig i det tillståndet var det typ 30 mil. 
 
Lördagen spenderade vi först på London aquarium med barnen och det var jätte coolt! Jag och 7 åringen tappade bort frida linnea och femåringen och vi lyckades missa krokodilerna. Men vi såg pingvinerna i alla fall.
På kvällen gick vi till loyds bar och där träffade vi ett svenskt gäng som var här och hälsade på och jag och frida drog vidare med dom men det slutade med att vi vandrade runt i centrala london och någon snubbe skulle visa oss dom bästa nattklubbarna och vi följde efter honom upp och ner, fram och tillbaka och när han inte såg vände vi och sprang iväg. För att göra en lång historia kort kom vi hem kvart i åtta på morgonen och det var fruktansvärt hämskt!
Efter några korta timmars sömn tog vi oss upp igen för att gå på au pair träff. Vi delades in i grupper och vi skulle springa runt i centrala London och göra bort oss. Vi fick en lista på saker vi skulle göra och ta kort som bevis att vi hade gjort det. ett exempel var att vi skulle få ihop 25 personer och göra vågen eller bryta arm med en främling eller fria till någon random. Det var jätte kul!
Sedan gick ett gäng av oss som var med och käkade middag på en mysig resturang. Super trevligt!
 
På måndagen var jag, linnea, frida och en annan tjej som heter andrea och gjorde lite shopping på oxfordstreet. Jag köpte en nyckelväska, en varmflaska och jag hittade den perfekta fördelsedagspresenten till Linus!
På kvällen hade vi avskedsmiddag för frida som lämnade mig tidigt tisdag morgon. Jag tycker hon kan komma tillbaka och bo nere hos mig! 
 
På torsdagen skulle jag träffa en annan au pair som min värdmamma sprungit på och tagit hennes nummer till mig och det roliga var att jag hade träffat henne förut. Innan jag åkte hem för att fira jul var vi ute på en nattklubb tillsammans. Vi gick och fikade på mosh. Dom gör välrdens godaste smoothiesar. Sorry mamma men dom är godare än dina ;)
 
I fredags kväll hade jag och Linnea tänkt att gå på bio men det blev loyds bar istället. Vi var aldeless för trötta för att göra något produktivt.
Sen i lördags åkte vi till diagon alley för att vara lite harry potter nördar. Tyvärr var alla affärer stängda men det var ändå coolt! 
På kvällen var jag barnvakt och Linna kom och höll mig sällskap och vi kollade så klart på harry potter. 
 
Igår tog jag mig till Wanstead för att träffa min förra familj. Vi åkte med William och Harry och deras nya au pair till ett badhus. Det var supermysigt. Jag har saknat som små pluttarna! 
 
Idag har varit en konstig dag. Efter jag jobbat på morgonen skulle jag ta en liten pn (power nap). Det blev en ln (long nap) istället. två timmar senare vaknar jag upp och springer iväg till affären och där kom det fram en konstig kille och pratade med mig. Först började han prata maträtter och sen började han prata om museer och ville att jag skulle gå med honom på något av dom. Efter jag gått ut ur affären fick han syn på mig igen och började gå efter mig och fortsatte att prata med mig. Han kom också med den bästa komentaren någonson: "are you creaped out?" Hallå eller?!?! Vad var din första ledtråd? När jag försökte gömma mig från dig i affären eller när jag började springa ifrån dig? Pucko.
 
Nu sitter jag i soffan och är barnavakt och dricker te och kollar på ted. 
 
Världens bästa mamma fyller år idag med!! Önskar jag kunde vara hemma och ge henne en bamse kram! Jag får hoppas att Linus har gjort det åt mig. 
 
 
 
 
Love Camie♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0