Fotboll och en trevlig tripp till kyrkan

Wazzzzuup
 
Jag var så duktig att jag faktiskt gick ut och sprang igår :D
 
När jag var ute lämnade jag Frida och Linnea nere hos mig med min nutella burk och när jag kommer tillbaka hade dom skrivit en lapp till mig och lämnat lite gåvor. Så här såg det ut:
 
 
 
Lite mer än halva nutellan var borta och sen ber dom mig kolla i micron:
 
 
Hahaha jag ska aldrig lämna dom själva nere hos mig igen när dom är övertrötta!
 
Idag efter frukost när frida var ute och sprang blev jag uttråkad och gick en liten promanad och köpte en cola. Jag måste ha gjort någonting rätt idag för först gick jag förbi ett gäng arbetar killar som började vissla och på vägen hem åkte det förbi en brandbil där dom hängde sig ut genom fönstren och började vissla och vinka till mig. Det är väldigt offta jag får "what just happend?" moments här i London.
Sen efter vi hade käkat lunch gick vi och hämtade 5 åringen på skolan. Vi gick och satte oss på starbucks en liten stund innan vi skulle kolla på när 7 åringen spelade fotbollsmatch. Tyvärr förlorade dom men dom var jätte duktiga. 
 
 
När jag hade hämtat 7 åringen på skolan lagade jag och Frida lasange. Den var god för att vara vegetarisk ;)
 
Efter maten gjorde jag ett försök att ta mig till svenska kyrkan. Först gick jag av på fel station och gick runt där i evigheter och letade efter något som inte fanns där. Men då fick jag hjälp av en jätte snäll tjej som förklarade för mig att jag var helt ute och cyklade. Och hon måste ha gillat mig för hon sa att hon var på väg till en annan kyrka som hon tyckte jätte mycket om och frågade om jag ville följa med henne istället. Men jag tackade nej för denna gången så då ville hon ha min email så vi kunde höras av om kyrkbesöket. Sjukt random men hon verkade jätte snäll! 
När jag äntligen kom till kyrkan så var jag super sen så jag gick in snodde lite internet sa hej till prästen och gick. Älskar sånna kvällsäventyr...
 
Nu är jag hemma igen och som ni kanske märker funkar wifi här igen:D Så fruktansvärt skönt!!
 
Nu ska jag göra te och sen soova!
 
Love Camie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0