Handikappad utan internet.

Igår började jag halv 8 med att frida visade mig hur allt går till på morgonen med frukost och kläder och allt sånt. Sedan gick mamman med dom till skolan och då åkte vi och två av hennes kompisar och shoppade. Jag glömde mina träningskläder hemma så det blev nya springbrallor och så köpte jag shampoo och balsam och tvål och lite sånna saker. Glömde helt och hållet att ta med mig en handväska också så det blev att köpa en billig på primark tills vidare. 
Sedan började vi jobba halv tre igen och då gick vi och hämtade den yngsta på skolan och gick och tog en kaffe och sedan hämtade vi den äldsta som slutar något senare och då gick vi till parken. Där träffade vi en tjej i den yngstas klass och hennes nya nanny/kusin som verkade jätte snäll så det blir kanske några playdates med henne i framtiden. 
När vi kom hem från parken bakade vi chokladmuffins och lagade mat. (eller ja, mamman och den förra au pairen lagade mat jag lekte med den yngsta).
Efter maten var det dags för ett snabb bad för den yngsta och sedan läste jag bajsboken för henne och pappan läste för den äldsta. 
 
När barnen var lagda gick jag och frida ut och sprang ett tag. Springa längs med themsen är inte fel. Och rätt som det var stod det en lastbil mitt i vägen i lågor. Sånt ser man inte varje dag. Tyvärr kunde jag inte ta kort för min mobil låg kvar i min säng. 
 
Idag började dagen på samma sätt och när barnen åkt till skolan så gick vi till starbucks för att beställa all mat för nästa vecka på ocado. Internet fungerar inte hemma så vi fick sno wifi på starbucks. Sedan gick vi hem och käkade lite lunch och nu är jag tillbaka på starbucks för att blogga lite. Hoppas internet kommer igång hemma snart så man slipper springa hit och köpa en kaffe varje gång man behöver internet. Och eftersom jag fortfarande har mitt svenska nummer så är det ända sättet för mig att komunisera via wifi hemma. 
Börjar igen halv 3 och sedan blir det playdate hemma hos oss för den yngsta och det ska bli kul! 
Sen när vi har slutat ska vi förmodligen hitta på något kul men vi har inte riktigt bestämmt vad. Men det får ni veta när jag får internet nästa gång och kan blogga ;)
 
Ska någon gång i livet även lägga upp lite bilder på hur det ser ut där jag bor men det kommer när internet kommer. 
 
Love Camie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0