Ny familj, ny start.

Nu är jag tillbaka i London igen i en ny familj. Kom ganska sent på dagen så jag fick middag så fort jag kom och sedan gick jag och den tidigare au pairen på en långpromenad och hon visade mig runt i området. (Hon ska vara med mig i två veckor och hjälpa mig komma in i allt). Jag fick även träffa hennes kompis. Det var en trevlig promenad!
 
Sedan har jag bara försökt packa upp lite. Fick bara upp lite kläder och resten ligger kvar i väskan eller i en hög på golvet...
 
Jag trodde faktiskt att det skulle vara lättare att säga hejdå till alla denna gången för jag hade redan gjort det en gång och varit borta i två månader men om jag ska vara ärlig så var det tusengånger jobbigare denna gången! Jag har så många underbara människor i mitt liv som betyder så mycket för mig och det är svårt att leva utan er. Men ibland måste man göra något jobbigt för att få uppleva någnting annat bra. 
 
Nu är jag trött efter alla blandade känslor och resan och ska försöka sova lite.
 
Love Camie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0