Simma simma simma! Spring spring spring!

Idag började dagen som vanligt med frukost till barnen och få dom redo för skolan. Sedan gick jag på en promenad i det fina solskenet och när jag kom hem målade jag naglarna. 
Sen käkade jag och Frida lunch och kollade på two and a half och gjorde ingenting meningsfullt alls! (hon hade i alla fall tränat idag)
 
7 åringen skulle på playdate idag hos en kompis så vi hämtade bara 5 åringen. Då skulle jag och Frida åka med henne till simningen och Frida skulle visa mig vägen dit men hon fick inte gå på bussen för hennes busskort hade inte tillräckligt med pengar så jag blev lämnad på bussen hahhaha. Tur att jag hittade ändå haha. 
I simhallen träffade jag två andra nannys som verkade supersnälla och började bjuda med mig på olika nanny träffar. Super kul!!
 
Efter simningen gick vi hem till frida och hjälpte henne att laga mat och sedan gick jag för att hämta 7 åringen och vi sprang heeeeela vägen hem. Han är hur snabb som helst! Super imponerande!
 
När vi hade gjort iordning dom för sängen tog pappan över och nu sitter vi med Linnea på starbucks igen för att få wifi och dricker te. Jag gillar våra starbuckskvällar. Dom är mysiga!
 
Snart ska vi gå hem och då ska jag soooova. Överväger dock att gå ut och springa en snabbis för igår sprang jag typ bara en halvtimma men vi kommer antagligen gå in på sainsbury's för att köpa något "nyttigt" och jag bara hamna i min säng med det nya teen wolf avsnittet....
 
Jag saknar alla er där hemma! Så jag hoppas att ni sakar mig med!
 
Love Camie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0